Profi Credit stawia na Internet

Profi Credit to firma, która działa na rynku stacjonarnym i udziela produktów ratalnych. Pożyczkodawca nie skupia się na chwilówkach, które miały najbardziej ucierpieć z powodu ograniczeń kosztów. Jednak okazuje się, że również pożyczki na raty ucierpiały w związku z ograniczeniami kosztów.
Jak podają przedstawiciele firmy, klienci w bieżącym roku pożyczyli łącznie 330 mln zł. Pożyczki dostało 70 tys. osób, a firma nie zanotowała spadku zainteresowania. Spadł natomiast zysk, który we wcześniejszym roku wyniósł 70 mln zł, a w następnym spadł do około 50 mln.

Spadek dochodów Profi Credit chce sobie zrekompensować na sprzedaży online. Firme interesuje segment pożyczek ratalnych, na większe kwoty, od 4-5 tys. zł.
Być może ta usługa będzie dostępna pod nową marką.

Profi Credit stawia na Internet
5 (100%) 1 vote

Dodaj komentarz